2 Aralık 2008 Salı

Bendeniz RÜZGAR ŞAYLAN!Erdemden olma Elif'ten doğma huyu anası tipi babası çok tatlı küçük bir adamım. 12/07/2008 Cuma yı cumatesine bağlayan gece saat 00:07 sularında dünyaya geldim.burcum Yengeç yükselenim Boğa, bundan sonra Annem'in,Emel Teyzem'in ve beni seven herkesin çektiği fotoğraflarımı buradan paylaşacağım.
Herkesi çok seviyorum..

Annem artık beni bekliyor bir kaç saat sonra doğacak olan okyanus gözlü oğlunu ...


Akşam üzeri 2 kayısı bir parçada ayıptır söylemesi lahmacun yiyince benim doğmam biraz gecikmiş burda beni sabırlısızlıkla, biraz korku,birazda merakla beklerken...


Annem ameliyattan çıkınca hep beni sormuş ellerimi,ayaklarımı,yüzümü,kilomu burdada beni sayıklıyormuş beni çok seviyor galiba.


Yukarıdaki gözlüklü amca rahatımı bozup beni zorla dünyaya getiren doktor Alihan Amca diğerleride annemin en sevdiği arkadaşları Zafer Amca , Özgür Amca ve Yakışıklı babam :)


Bu suratsız delikanlıda benim.
İşte bu çirkin ördek yavrusuda benim.
Hemde fanatiğim he heee he:)

Babannem, annem ve Ali amcam

Destuş abim,Ali amcam,annem ve babannnem aslında bende varım ama çok küçük olduğum için görünmüyorum sanırım:(
Yakışıklı babam ve annemin şube müdürü Nesliay Hanım



Ayaklarıma büyük diyorlar bakarmısınız neresi büyük.Gayet minikler bence:(((

Bu dev adam benim Babam sanırım gerçi beni tutmayı henüz beceremiyor ama bana benziyor..

Hiç yorum yok: