3 Aralık 2008 Çarşamba

21/07/2008 DESTAN ABİMİN DOĞUM GÜNÜ

Solda Beni en çok çıplak gören Bababın küçük teyzesi Saliha Teyze çok yıkamışta beni! annem söyledi yanındaki Nuray Yenge Babamın kuzeni Şerif Abinin karısı

Babannem yine çok yorulmuş baksanıza uyudu uyuycak ynındaki Destan Abimin Ananesi ve Güllü Teyzem
Ege ve Doğukan abim




Burda ben henüz 9 günlüğüm eldivenler elime büyük geldiği için ellerimde suratımı çizmeyeyim diyeçoraplrım var.

Bu da Destuş abimin süperrr pastası. Bende istiyorummm bundan ona göre!!!
Destan Abim ile doğum günümüz aynı olsun çok istedim ama annemin karnında hareket edecek yer kalmadığından biraz erken doğdum:)

Bu arada Destan Abim müzik konusunda ÇOOK YETENEKLİDİR.
Çok iyi keman çalar, mandolin çalar, saz bile çalıyor .(Ali Amcama çekmiş nede olsa!)

BANA DA ÖĞRETİRMİSİN LÜTFEENNN:)

1 yorum:

lezzetyolculugu dedi ki...

Kuzumun elindeki çoraplar ne ayol yerim o pamişler ben