26 Ocak 2009 Pazartesi

ANANEMLE YEŞİLKÖY'E GİTTİK


Ananemle kolu nedeniyle fizik tedaviye gittiği için epeydir görüşmüyorduk Doğrusu onu epey özlemişimGörünce hemen boynuna sarıldım veee hemen onun saçlarını okşadım hııı hıııı:)


Annanemin neden çığlık attığını anlamadım ama heralde saçını çekmem çok hoşuna gitti ki benimle oynamaya başladı:D

Biraz oynadıktan sonra arabaya atlayıp Yeşilköy'e gittik .Annemin çalıştığı şubeye de uğradık

Annemin çalışma arkadaşlarınla tanıştım ve hepsini çok sevdim

Beni kucağında taşıyan Annemin şube müdürü Nesliay Hanım, beni çok sevdi bende onu çok sevdim..


Bu kocaman adam da, 4 katlı kocaman şubenin güvenliğinden sorumlu Müslüm Amca
Annemin dediğine göre; bana hamileyken şubedeki herkes anneme çok yardımcı olmuş, onun için annem buradaki herkesi çok seviyormuş .

Hiç yorum yok: